Sunday, July 4, 2010

SATU DUGAAN..=(



Salam...hai...hari nie..dan dlm beberapa hari nie..byk perkara yg aku lalaui keseorngan..
emm..tah la semenjak balik kuantan nie..aku rasa sunyi ja...dr penang aku rasa sayu nk tglkan abah mak adik..

ye la nk ke x?? aku kn blik jgk ke kuantan..utk teruskan semuanya..
pastu sampai kat kuantan..msuk ja rumah kat im6..aku rasa sayu..ye la naik ja
bilik..
tgk semuanya dah tersuusn barang kaka angkat aku..nana..and my bff arash..
aku rasa sebak..tp tahan gak...aku..rasa mcm aku akn tgl keseorngan ja..
ya la walau nnt akn da alin and kak teha seta adik2 kat bwah tu...aku ttp rasa sunyi...mana x nya first time aku jejak kakai katt shahputra aku dah terlangar makcik daorng..pastu aku berkenalan dgn depa 2..pastu km di takdirkam duduk bersam di asrama sehigga keluar ke rumha sewa...
mcm2 km lalui bersama..suka duka..
senang ssh ttp bersama..ya la kadg2..km bertengkar gak..dah mcm adik beradik..semua di konsi bersama..byk perkara yg aku belajar dr mereka..ya la aku x oernah jauh dr family senbelum nie..byk la benda baru yg aku belajar../

Dr aku x pernah tau apa itu lagu SOAD..aku dah mula lyan..hehehehhe..kelakar plak aku ingat..
1 time dgr lagu tu stress sgt..tp lama2 aku suka sgt2..byak la aku
bvk blajr ttg kehidupan..cr nk menghadpi masalh sendiri..ttg kehidupan la kbyakaknnya..terutama kakak aku byk ajar akuttg hidup dan BYK perkra2..bgitu jgk arash..aku rindu sgt22 semua tu..
tp sekarang..aku dah tgl sorng...dah xda iorng nk marah aku..maki aku..tegur aku..
kacau aku..usik aku..huhuhu..sedih..
tp aku harus jua teruskannya...demi masa depan aku...

Bertambah sedih aku lg..aku terpaksa g bandar sorng2..aku x tau nk ajk sapa..coz aku jd blur..
ya la..tah2..mungkin aku nk blajar berdikari sendiri..tp x tau aku mmpu ke x??
nie aku da kat uumah kawan ku kat polo sekarang nie..ye la ..if
aku dok kat umah aku rasa sunyi..
sedih..semuanya la...
thanx to..nedd..fir..fifi..mira..sha..coz sudi temankan aku beberapa hari nie..begitu jgk kpd adik kat umah..mimi..farah..bainun..and yaya coz teman kan kak farah tido..and jd peneman kat umah..Thanx ya..

emm tah la...
hope aku leh terus berusaha...
and dpt menghadpi segalanya..and ho pe doakan yg terbaik utuk aku..and semua..
Kpd nana arash..miss u all damn much..!!!thanx for everything..=)











1 comment:

  1. huhuh sedih..huhuh tacink nya baca blog ni..huhuh thanx farah..hg kena kuat tau...syg hg tau..

    ReplyDelete