Saturday, July 10, 2010

Memang Dugaan...

emmm..
hari yg aku tempuhi hari nie mmg degaan la bg aku...

ceritanya bermula mcm nie..
aku dipgl utk g interview..kat famous amus
...so xpa la aku g la bersama kwan aku lala and nurul...
diaorng dtg ambik aku kat umah..
so selpas aku interview..
km pun g la kat kereta...sampai disana mmg la terkejut ..
bla sebuah kerea viva sesdap hati ja parking blakjang keta lala..
so kiranya dia blog kereta lala la..

km pun g la pgl pakcik yg jga kat situ..dia dah wat pengumuman..tp pemilik dia x dgr..
mmg la..PEKAK kan???..
ya la dok sibuk membeli belah agknya...
geram betoi km...
tggu punya tggu...lebih 1 jam bru dia sampai..
bla dia sampai..aku ckp la...akak tau x???
kita owng tggu punya lama kat sini..
pastu dgn selambernya...dia ckp sowi ya td dah bli tiket pastu x da parking
tu yg parking sini..pastu dia ttp pin2 and blah mcm tu ja..mmg aku benggng...
kan...km tiga owng rasa mmg benggng teramt sgt..

pastu km g pasr malm dgn keadaan hujan lebat..
km pun bli la benda nk di bli..
nk di jadikan cerita
aku bg tmpah plak air soya dlkm keta si lala nie..
hbis keta dia..
SOWI YA LALA..!!!!!huhuhuh
cian dia...so aku nnt kn byr duit tuk dia cuci kereta...
emmm..x pa la...tu mmg salh aku pun kan??

so itulah duaggan yg aku tempuhi dlm hari nie....
apa yg aku boleh buat..BERSABAR ja la....=(

No comments:

Post a Comment