Thursday, July 29, 2010

#$%^&*..@#$%%

^salam..
hai..lama sudah aku x menulis kat sini..
ya la sibuk..bekerja..hahha..
hari nie ada gak masa aku nk tulis blog aku nie..
hmmmm..
selama hari2 yg aku lalui
di alam pekerjaan ini byk yg aku belajar..byak juga
yg aku ketahui ttg erti kepayahan dlm mencari rezeki..
tp aku ras berbangga dgn dri aku,

mmg ada keletihan yg melanda dlm diri aku..tp
aku teruskan jua..ya lah dr aku buang masa aku dirumah tampa mendtgkan hasil baik aku wat part time kan??
ehhehehe

hri nie aku sedih sgt..
"tah lak np tb2 aku ra begitu..
tp mmg itu lah perasan yg tb2 muncul di lubuk hati ku...
knp *** x prnah nak paham apa yg aku rasa??
emm.tp nasib ada jgk insan lain yg sgt memahami aku huhu..
i love u damn much ....
trima kasih kerna selalau memahami aku...=)

emm.x pa lah nie mungkin satu dugaaan dr -NYA
utk menguji tahap kesabaran diri aku..
aku redha dgn segala yg telah di takdirkan utuk ku..=)

No comments:

Post a Comment